HTML

segitokutya

A Kutyával Az Emberért Alapitvány képzés alatt álló mozgássérült-segitő kutyáinak mindennapjai, az 5 lelkes nevelőszülő tolmácsolásában

Tücsike visszaemlékezései - 3

2010.06.22. 17:43 - keakeakea

Újra jelenkezem. Rajongóim már türelmetlenül várják a fejleményeket.

Az alapítvány - nevelési célzattal - elvitt táborozni Tatára. Nagyon sokan voltunk, kiképzők, már kiképzett segítőkutyák a gazdáikkal és még sokan mások, ahogy mondani szokás. Én még soha nem voltam ilyen nagy buliban, tartottam is eleinte mindentől, de a végén szépen belejöttem, csak reggel nem bírtam időben felkelni, az esti program miatt. Sokat szaladgáltam, labdáztam, igyekeztem tartani az iramot a nagyokkal, de ez nem mindig sikerült. Sokan és sokat is foglalkoztak velem, de azért találtam időt a pihenésre is.

Itt éppen Durmi bácsival sziesztázunk.

 

Táborozás után kellemetlen esemény várt rám. Orvoshoz vittek, ahol tűt szúrtak a hátsómba. Nagyon megijedtem, visítva borultam nevelőanyám - Róza -nyakába. A doktor néni szerint túlreagáltam a dolgot.

Kellemes dolgok is történtek.

Az alapítvány megbizta kiképzésemmel a mindig türelmes Bettyt.

 

 

A képen Bettyt látjátok, Scotty nevű kutyájával. Később mindkettőjükkel barátságot kötöttem.

Más is történt rövidesen. Nyaralni mentünk, pedig már november volt és fehérek voltak a reggelek. Ezt azóta sem értem, de akkoriban még nem értettem az évszakokat sem. Tehát nyaraltunk. Azért itt is tanulnom kellett, többet között lépcsőzni.

Gyakoroltam a póráz feladását is.

 

 Egyedül is kellett maradnom, ez is része a nevelésemnek, de ezt nem szerettem. Még szerencse, hogy vittünk magunkkal sok-sok játékot, és vittük a házamat is, így könyebben elviseltem a magányt.

 

 

Most elköszönök mindenkitől, legközelebb már az okítások mellett a közelgő Karácsonyról is beszámolok.

Addig is maradok a hűséges Tücsikétek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://segitokutya.blog.hu/api/trackback/id/tr242101467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildrain 2010.07.08. 21:36:46

Hol vagytok gyönyörűségek?
Mint kutyáscsalád kutyakölyke, engem is érdekelnének a történetek!
Üdvözlettel az egyik rajongó

keakeakea 2010.09.05. 23:52:03

@mildrain: Mi a Kutyával az Emberért Alapítvány nebulói vagyunk. megtudhatsz rólunk sokkal többet is az alapítvány honlapján, az elérhetőségeinkkel együtt.
Üdv:
Chili
süti beállítások módosítása