HTML

segitokutya

A Kutyával Az Emberért Alapitvány képzés alatt álló mozgássérült-segitő kutyáinak mindennapjai, az 5 lelkes nevelőszülő tolmácsolásában

Dominó bemutatkozik

2011.04.15. 19:05 - keakeakea

Sziasztok, Dominó vagyok. A testvéremet Szellőt, már megismerhettétek, gondoltam itt az ideje, hogy én is bemutatkozzam.

Mikor külön váltunk Szellőtől, nagyon szomorkodtam. Aztán új othonomba érve láttam, hogy milyen örömmel fogadnak, rögtön ölbe is vettek, én pedig el is aludtam. Később Johnny odahozta nekem a játékait, hátha valamelyik megtetszik és boldogabb leszek. Ez azt hiszem be is jött neki, mert játszottunk egy jót, amibe Eszti a nevelőgazdim is beszállt. 

Ezek után olyan fáradt lettem, hogy inkább visszamentem aludni.  

A következő napokban próbáltam minnél több dologgal megismerkedni, mindent meg kellett tapogatnom és kicsit átrágcsálni, hátha valami ehető is, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem minden olyan finom mint amit adnak, úgyhogy inkább felhagytam ezzel a szokásommal.

Rájöttem viszont, hogyha jó tárgyakat fogok, mint pl. papucsot, és odaviszem valakihez, akkor mindenki nagyon örül, úgyhogy ezt sokszor bevetem, ha éppen kicsit unatkozom és figyelemre vágyom. Ez mindig bejön, és utána még simit is kapok. Johnny-val is nagyon sokat játszunk, mind a ketten szeretünk birkózni.

Itt a képen viszont éppen szépen ülünk és nézünk, hátha pottyan valami kaja.

Szerencsére Szellővel is találkozunk, úgyhogy nem kellett teljesen elszakadnunk egymástól. Sokat tanulunk is, később majd még többmindenről beszámolok, addig is sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://segitokutya.blog.hu/api/trackback/id/tr262828952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása